HALLOWEEN, INCOMING !!!

Snart är det Halloween, min favorit högtid, nästan, men iallafall en av dom, sen jag var liten har jag alltid haft Halloween fester, men skräckfilm, utklädnad m.m. och gör fortfarande nånting iallafall när det är Halloween, men dekorationer är ett måste, och utklädnad haha även om man inte ska göra något speciellt :) och när Halloween kommer då kliar det i fingrarna och jag vill börja  skapa ! Hål i kinden, clown, docka, läskiga spöken, zombier, U name it !
Jag ska göra några Halloween tips, måste inhandla lite grejer som jag inte har hemma :) o tänkte använda mig av lätta grejer, typ sånt man har hemma (okej, jag hade inte det nu), men såna billiga saker man kan köpa på en vanlig affär :) Stay tuned !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0