Yadayadayada..

Aooow, jag är trött idag, eller less.. fick ett skrattanfall på jobbet så jag hördes i hela byggnaden.. men sen så skratta jag rätt ofta så dom är väl van :) sjuka grejer man får höra ibland !
Fan vad dålig jag är på att skriva här, och jag hittar inget vettigt att skriva heller.. vad ska jag skriva om !????

Idag ringde min lille gubbe, åh jag blir så glad när jag svara så är det hans lille röst.. hugaaaa ligen !
Mosters kille :) jajemen !!!  Och så skickade syster en video på lillfjanten oxå som sitter och tjura vid matbordet, haha höll på skratta ihjäl mig, undra vem hon brås på ;) så söt !!!
Miss´em ! :(

Är hungrig, sitter o vänta på mat.. blir hemmagjorda kentuckys, undra hur det blir ? :)

Ha en trevlig dag ! (åh men du, <--- arbetskada, den där mening säger man typ flera 100 ggr om dagen, haha)


Haha, en annan version.. "the sad doll" :P


Kommentarer
Postat av: beritdolores

Hej mitt hjärta !

Kul att du börjat skriva igen...vilka fina, härliga sminkningar du gör ! Ja, du kan verkligen förvandla en, när du sminkar ! Du är så duktig, hoppas att du framöver kan gå utbildningen som du vill ! Kram från Mamma...

2011-10-18 @ 19:37:35
Postat av: Hanna

Hahha...den där skulle jag inte vilja se en mörk kväll när man är ensam hemma! puss

2011-10-22 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0