1a inlägget, wow.



hej, ja välkommen då till min nyaste blogg..
här kommer jag att skriva om ALLT möjligt, makeup, musik, texter, vardag, allt som är intressant, eller ganska rätt ointressant.. mest oxå för att mina kära familjs skull :)
just nu sitter jag med en sjal runt halsen, ser ungefär ut som att jag har en halskrage, men jag är sjuk förkyld och har jätte mkt hosta så min sötis hade ett knep, vet inte om det funkar så bra, men det är skönt när det är varmt..
inatt fick jag äta soppa, typ kl halv 2, bara för att få i mig något varmt, det hjälpte lite.. skulle jobba idag men orkar inte, kan knappt prata så det blir lite svårt då iom att jag har ett jobb där man bara pratar.
funderar på att gå och fixa lite mat, men nu har jag iallafall skrivit 1 inlägg !

ses, fred.


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad roligt att höra av dig!

Tack så mycket. :-)

Kul att du bloggar igen och verkligen jättefin profilbild. Väldigt fin sminkning :-)

Kram

2011-09-19 @ 13:52:10
URL: http://Smuppra.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0