2 sminkningar idag



Okej, jag har kassaste bild kvalitén och kan inte ta kort med min riktiga kamera just nu o det gör tyvärr att sminkningen ser helt knas ut på bild.. men iallafall så har jag gjort en liten fantasy sminkning, har förstorat ögonen och förminskat näsan med skuggningar :)
Har gjort flera olika sminkningar ikväll, tränade rätt mkt på skuggningar, förminskning av näsa, kindben som inte finns egentligen osv :)
Här ser man näsan, glömde ta en före bild :P typiskt..



Här har jag förminskat näsan, och förstorat läpparna lite och förminskat lite på underläppen och gjort kindben, kindbenen syns inte SÅ bra på bilden, har fått gjort ändringar med ljuset på bilderna för att man ska se effekterna :P
ALLTSÅ jag har inte redigerat något annat, bara fixat skärpan och ljuset :)





Kommentarer
Postat av: samira

Grymt!! riktigt vågat.. jag önska jag också va duktig på sånt, men det är jag ju tyvärr inte... men kul att du lägger upp bilder å tips, så kan man ju alltid försöka;)



2011-10-03 @ 10:35:32
URL: http://samiraekman.blogspot.com
Postat av: beritdolores

Skitsnyggt !!!!

2011-10-20 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0