Fredag

What a day.. slutade kl 12 idag, wow, det kändes konstigt, men inte fick man hem o vila för de, nej handla o kuta mellan alla affärer ;) jag är typ.. en sparare haha så jag bruka gå mellan när jag vet det är billigare där :P sen glömmer jag alltid nåt så får alltid springa emellan. Motion iaf.
Kom nyss hem, ska laga mat, en egen påhittad mat eller ja, nästan, börek typ en turkisk maträtt man baka in fetaost persilja och ägg i smördeg och har det i ugnen eller steker jag bruka fritera.. men jag har gjort en större version med lite annat gott i så det blir som en stor bulle med fetaost, köttfärs, persilja och lök o ägg.. det är gott.

Det är alltid så härligt när det är fredag och även om man ska jobba på helgen så är det inte samma sak som att jobba på veckorna..

Ikväll ska det komma hit lite peeps så ska kanske göra en smokey eye så får ni se den på riktigt :P alltså min version.. eller om man kör en vanlig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig kväll.. jaa bilder vill vi ha!!:)



Ja dödsstraff är jag emot i alla fall! Men det som var ännu värre i det här fallet var att dem inte hade några tekniska bevis på att det var han som begick mordet på polismannen, och inte heller hittade dem något mordvapen.. det var 7 av 9 vittnen som drog tillbaka sina vittnesmål under åren som han suttit i dödscell... har läst vittnesmålen på amnestys hemsida där dem 7 vittnena säger att dem blev pressade av polis att säga att det var han Troy Davis som begick mordet, fast det inte var det... Troy Davis hade till o med bett om att få begå lögndetektor test, men han nekades till det.. Han satt i dödscell i 20 år innan dem till slut tog hans liv, vilken jävla värld! hans familj ska iaf fortsätta kampen för att bevisa hans oskuld. och jag hoppas att dem lyckas med hela mitt hjärta!

2011-09-23 @ 20:09:42
Postat av: Anonym

//Samira .,.. tror jag att du fattar:)

2011-09-23 @ 20:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0