Jag e lite le nö

Jag är expert på att förstora upp saker, verkligen, kan ligga och tänka på en sak och sen blir den 1000 gånger större och min hjärna börjar flyga runt och blanda massa olika tankar och scenarion, sen är det kört.. och inte gör saken det bättre att man är lite störd i huvudet, med alla ocd störningar oxå.. sen är jag sån som kan börja gråta om jag tänker på nåt. O så kan gå förbi en spik och sen tänka shit tänk om man skulle snubblat nu och fått huvudet rätt in i spiken ? jag har hittat en som är som mig, som tänker såna konstiga saker.. vi skrattade rätt mkt.. någon att dela sina knasiga tankar med :P

Ups idag är det Idol ju, det hade jag glömt.

Onödigt inlägg, men jag är lite less.


Kommentarer
Postat av: samira

Heeeej emma:) det är självklart jag kommer ihåg dig haha! hur måår du? åh vad länge sen! ja, vi måste verkligen prata snart... ja jag försöker hålla bloggen levande, ser att du också fortsätter blogga, i like! :D

nu ska jag läsa i din blogg lite dåå. kul att du hörde av dig, kraaam

2011-09-19 @ 17:44:36
URL: http://samiraekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0