Mycket eller lite ?

Jag satt och funderade på olika sminkstilar, ja det finns ;)
Själv tycker jag om mycket smink, alltså inte puderkakor i ansiktet, menar mer ögonskuggor och färger, tycker det är inspirerande ! Brukar kolla på folks sminkningar om jag är ute, eller på stan.. är vi inte lite klena ?
När jag var i Syrien, så frågade en tjej där mig, hur sminkar ni er i Sverige, lite va ?
Yep.. faktiskt, vi kör mer naturliga stilen, men ibland tycker jag bara den blir tråkig, och blir det inte lite tillgjort om alla kämpar med kläder och smink och hår för att se så naturlig ut som möjlig, då kan man väl lika gärna gå utan smink ?
Sen möter man någon med spännande ögonskugga, markerade läppar, då blir jag riktigt glad och taggad !
Så min sminksmak är nog mer åt det lite "överdrivna" hållet än the all natural look, men kanske det beror på att jag gillar special effekt makeup oxå :P hello Halloween, om typ 1 månad woho, en tid att få ta fram sina inre kreativiteter !


 VS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0