Skräckfilm :)

Ohh som jag älskar skräckfilmer, vi ska snart kolla på en, The Children heter den, den verkade läskig och av kommentarerna så verkar den JÄTTE läskig ! Wiie.. undra varför det är så kul att bli skrämd ???
O i filmen är det barn också, som är läskiga.. det värsta som finns i skräckfilmer, undra varför barn i skräckfilmer är så otroligt läskiga.. menar, barn ? Dom är ju söt, o kan va värsta monstrena i filmer, wierd.

Såg en annan skräckfilm för ett tag sen med brorsan o hans tjej som hette Insidious, den är ny och DEN va hemsk, exciting !!!

Ha en fortsatt trevlig kväll (ganska rolit att jag skriver så o än har 0 person läst min blogg haha, så vem hälsar jag till egentligen ?)


Kommentarer
Postat av: samira

hahahaha till miiiiig hälsar du då!:D

uschh jag avskyr verkligen skräckisar! kollar jag på en skräckfilm så äre kört för mig, då kan jag inte sova på en hel månad.. och jag undrar faktiskt också varför barn är så läskiga i skräckisar, konstigt faktiskt, har jag aldrig tänkt på..

2011-09-19 @ 17:47:47
URL: http://samiraekman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0